Annonce:

Det er rigtig mange mennesker som kæmper med overvægt, og som kæmper med at skulle tabe sin vægt. Det kan være rigtig svært at komme i gang med, og finde motivationen til. Men det kan være endnu sværere at gøre, hvis man ikke ved hvordan man skal bære sig ad med at starte. Der er mange råd, vejledninger og tips som man kan høre fra venner og familie, og endnu flere forskellige svar og meninger på hvordan det skal gøres når man kigger på internettet. Derfor kan det være svært at vide hvad man skal rette sig efter og egentlig følge. Derfor er det godt at vælge en vej fremad og følge den. Det skal selvfølgelig være en hjælp som du stoler på, har styr på det.

Bodylabs plan og hjælp til dit vægttab

Bodylab har sørget for at lave en hjælpende guide til dig som har brug for en hånd til at komme i gang med dit vægttab. De sørger for at have lavet den simpel og ligetil, så den er så let som mulig at komme i gang med. I vejledningen er der træningsprogrammer, en oversigt over kalorieindtag, forslag til kost og måske også kosttilskud med i guiden. Der er altså hjælp og fokus på alle vinkler som der hører med når man skal tabe sig.

Der er lavet tre forskellige slags træningsprogrammer, så du kan vælge det som der passer dig og dit skema bedst. Det er henholdsvis 3 gange, 4 gange og 5 gange om ugen at man skal træne i de forskellige. I den første plan, den der er lavet til at skulle træne 3 gange om ugen, er et godt valg til nybegyndere inden for området. Her trænes hele kroppen hver gang. Det kan også sagtens bruges til dem der er øvede trænere. Træningsplanen der foregår 4 gange om ugen, er delt op til at træne underkrop og så overkrop.  Planen med 5 gange om ugen, er til dem der er mere øvede og mindst har trænet i et år.

Derudover er der også en kalorieberegner til dig, så du kan holde helt styr på det som du spiser, og hvornår du har indtaget for meget eller for lidt af diverse kalorier. Med det er der også en kostplan til dig, så du bedre kan sørge for at få den kost, eller kosttilskud, som du skal have.